Tehnologija PORT društva Schindler uvela je revoluciju u znanost optimiranja protoka prometa kroz zgradu istovremeno nudeći personaliziranu uslugu i kontrolu pristupa.
Savršenstvo je pravi izazov u modernim zgradama gdje svaka vožnja uključuje jedan ili više načina vertikalnog prijevoza, ostvarivanje pristupa zaštićenim područjima, kretanje po nepoznatim uredima i slično, a sve što želite jest stići na svoje odredište i baciti se na posao.
Uz tehnologiju PORT društva Schindler, sustav za upravljanje prijevozom osoba, jedina obveza osobe koja putuje jest da predoči svoj identitet i traženo odredište na terminalu PORT. Tehnologija PORT brine se za sve ostalo planiranjem i izvršavanjem nesmetanog putovanja koristeći se optimalnom rutom koja je osmišljena da traje najkraće moguće.
Među standardnim značajkama uključenima u tehnologiju PORT brojne su napredne mogućnosti za daljnje prilagođavanje sustava vašim potrebama.
Tehnologija PORT osmišljena je da doda nove dimenzije upotrebi barijera u postupku ulaska u zgradu. Ne samo da se svaka osoba koja ulazi može provjeriti zahvaljujući tehnologiji PORT, već se za nju može naručiti dizalo za željenu odredišnu stanicu te se njezin identitet dojavljuje, i sve to odmah na barijeri. Budući da je ovo PORT kontrola, možemo jamčiti da će dizalo pružiti najbolju moguću vožnju u prevladavajućim uvjetima prometa.
Svaki PORT opremljen je čitačem koji može komunicirati s bilo kojim kompatibilnim radiofrekvencijskim uređajem, od obične kartice do pametnog telefona. To se može upotrijebiti za pružanje posebnih značajki tijekom normalnog rada dizala ili, kada je PORT uključen u barijeru, za pružanje sustava za kontrolu pristupa koji je u cijelosti integriran s dizalima.
Parkiranje se može konfigurirati na način da sustav upotrebljava statističke podatke u stvarnom vremenu za određivanje najvjerojatnijih traženih stanica tijekom trenutačnog razdoblja i parkira dizalo u skladu s tim. Kao alternativnu mogućnost klijent može unaprijed definirati parkirne stanice.
Kada se PORT upotrebljava zajedno s barijerom, ova značajka sprječava da korisnik provuče karticu unatrag preko barijere kako bi omogućio ulazak drugoj osobi poništivši drugu transakciju na ovoj barijeri ili na onima u blizini.
Ova dodatna značajka odvraća putnike da ulaze u kabinu, na primjer s kolegom, bez upotrebe svoje kartice. Ako putnik uđe u dizalo bez upotrebe svoje kartice, primjenjuje se sankcija pri sljedećoj upotrebi te kartice. To mogu biti razne sankcije, od poruke upozorenja na zaslonu sustava PORT do zahtjeva za ponovnim postavljanjem kartice zaštitarskoj službi u predvorju.
U mnogim visokim zgradama poželjno je povećati upotrebu voznog okna dizala aktiviranjem dizala s duplom platformom. S konvencionalnim sustavima oni mogu izazivati frustracije kod korisnika jer se, primjerice, kabina donje platforme uzastopno zaustavlja zbog zahtjeva održavanja na gornjoj platformi ili dolazi do pomutnje oko toga u koju se kabinu treba ući u predvorju. Uz tehnologiju PORT taj je problem uklonjen. Buduću da znamo sve putnike i njihova odredišta unaprijed, dizala s duplom platformom ne zaustavljaju se češće od dizala s jednom platformom. Pored napredne signalizacije, na zaslonu sustava PORT uklanja se pomutnja za putnike.
Usluga putovanja između dvije stanice može izgledati kao najjednostavnija funkcija dizala. Ali zapravo, ako nije optimirana, postoji mogućnost prijevoza manje osoba od teoretskog kapaciteta čime se uzrokuju duga čekanja. Kontrola putovanja tehnologijom PORT upotrebljava alate za procjenu količine putnika za postavljanje naprednog obrasca usluge koji sve vrijeme povećava protok kroz sustav i smanjuje vrijeme čekanja.
Uvijek postoji bojazan da može doći do gužve na međurazini (eng. sky lobby) gdje putnici prelaze dizalima iz glavnog predvorja i zatim ponovno ulaze u dizala za više katove. Usporedbom broja ljudi koji dolaze na međurazinu s brojem koji odlazi, sustav može otkriti ovu mogućnost i usporiti broj dolazaka dok se ne stvori dovoljno mjesta.
Budući da tehnologija PORT zna tko je stigao na koju stanicu, može stvoriti sliku distribucije populacije na svakoj etaži. U slučaju da je potrebna evakuacija, sustav može odlučiti koje se etaže mogu evakuirati stubištem da se ne stvori prevelika gužva i putem zaslona savjetovati tim osobama da idu stubištem. Na ostalim etažama može ponuditi dizalo za evakuaciju i, budući da poznaje populaciju, može dovesti dovoljno dizala da preuzmu sve ljude na određenoj stanici odjednom, čime se sprječava panika.
U normalnim okolnostima konfiguracija dizala osmišljena je da pruži izvrsnu uslugu svojim putnicima. Međutim, ponekad, zbog izvanrednog priljeva posjetitelja ili zbog smanjenja dostupnosti kabina dizala (na primjer zbog građevinskih radova) to više ne bi bio slučaj. Upotrebom naprednih komunikacijskih mogućnosti tehnologije PORT putnici mogu dobiti uputu da siđu jedan kat po stubištu kako bi došli do dizala ili da dođu dizalom jedan kat iznad svojeg odredišta. To bi se poduzelo da se kombiniraju tražene stanice i time bi se, čineći dizalo brže dostupnim, značajno povećao kapacitet jedinica.
Tijekom razdoblja s malim protokom ljudi, tipičan sustav dizala, u pokušaju da smanji vrijeme čekanja, dodijelit će pojedince vlastitoj kabini. Budući da je dizalo u protuteži pri pola opterećenja, to će rezultirati s mnogo vožnji s iznimno neuravnoteženim opterećenjem i posljedično visokom potrošnjom energije. U načinu rada ECO, vožnje tijekom razdoblja s malim protokom ljudi planiraju se na način da se omogući razumno umjesto minimalnog čekanja. To znači da nisu potrebna sva dizala čime se značajno štedi energija tako da broj putnika po kabini bude što je moguće bliže uravnoteženom opterećenju.
Za kupce kojima trebaju detaljne informacije o radu njihova sustava dostupan je sveobuhvatan paket izvještavanja.
Posebno je prikladno za velike grupe dizala ili konfiguracije ravne linije u poslovnim zgradama s velikim protokom ljudi, gdje PORT može povećati kapacitet prijevoza i smanjiti vrijeme putovanja za do 35 %.
PORT smanjuje gužve u predvorju i unutar kabine dodjeljivanjem putnika pojedinačnim stanicama. PORT nudi u potpunosti integriran pristup zgradi i myPORT – upravljanje dizalom i sigurnosni pristup zgradi putem pametnog telefona.
Značajka ECO tehnologije PORT neprekidno nadzire uvjete prometa i održava prosječno vrijeme čekanja ispod određene razine ili na toj razini, dok istovremeno štedi energiju što je više moguće.
Uz tehnologiju PORT društva Schindler možete ukloniti mnogo postojećih prepreka unutarnjeg rasporeda čime omogućavate veću slobodu pri projektiranju sljedeće generacije zgrada.
Tehnologija PORT nudi različite načine kretanja kroz zgradu bez dodirivanja dizala ili čak i vrata.
Upravljanje prometom najbolje u klasi
Upravljanje prijevozom PORT predstavlja veliko proširenje mogućnosti sustava u odnosu na osnovni sustav PORT. Od ulaska u zgradu prema daljnjoj vožnji i na kraju izlasku, zaista je integrirano rješenje koje omogućava dostupnost sigurne i praktične vožnje. Uključuje raspon terminala sa specijaliziranim primjenama za posjetitelje, parkiranje, vrata, urede i stanove.