Naši ugovori o održavanju fleksibilni su u pogledu značajki i mogućnosti za bilo koju marku i proizvođača. Nudimo razne ugovore o održavanju, od sveobuhvatnih visoko standardiziranih do pojedinačno prilagođenih, kako bi odgovarali specifičnim zahtjevima zgrade, obrascima prometa, stanju opreme i više.
Naša spremna značajka održavanja nadograđuje se na temelje vašeg pojedinačnog ili sveobuhvatnog ugovora o održavanju. Svi se ugovori mogu proširiti s mogućnostima održavanja i dostupni su za sve marke i modele dizala ili pokretnih stuba.
Održavamo proizvode svih proizvođača. Zapravo, 50 % portfelja održavanih jedinica društva Schindler sastoji se od proizvoda i modela koji nisu proizvedeni od strane Schindlera.
Funkcija | Asistencija | Osnovna | Upozorenje | Pokriće | Potpuna |
---|---|---|---|---|---|
Tehnička podrška Pozivni centar za podršku i edukacija za osobe odgovorne za opremu na lokaciji. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Provjera stanja Provjera stanja na daljinu, uključujući izvješća i obavijesti u slučaju otkrivenih nepravilnosti. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Posjet radi održavanja Redovne inspekcije na lokaciji uključujući osnovne radove održavanja. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Intervencije na poziv Neposredan odgovor u slučaju problema, uključujući oslobađanje zarobljenih putnika. Pon. – Pet. od 7.00 do 18.00 ili 24/7 s opcijom „Flex”. | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Mali popravci Mali popravci – u skladu s definicijom, uključeni su kako bi se jamčila dostupnost. | ✓ | ✓ | |||
Veliki popravci Potpuna pokrivenost svih radova održavanja, popravaka ili radova na poziv. Dostupnost se jamči kao mogućnost za 98 % – 99,5 % godišnje. | ✓ |
Naše neprekidno praćenje i odgovor održavanja omogućava praćenje i analizu opreme, kao i obavljanje provjera stanja.
Uz naše mogućnosti obavještavanja uvijek ste u toku. Dostupno je više komunikacijskih kanala za transparentnost i potpunu kontrolu, a izvješća se šalju putem njih.
Naša opcija za fleksibilno održavanje i popravke. Uz dodatnu mogućnost održavanja izvan radnog vremena i poziv za intervenciju 24/7.
Naši pregledi pokrivaju razdoblja sigurnosnih provjera izvan državnih normi, uz koordinaciju i podršku regulativnih tijela.
Naš servisni alarm u kabini omogućava putnicima da se povežu s nekim od naših stručnih servisera. Osigurano je oslobađanje zarobljenih putnika.
Upravljanje telefonskom i podatkovnom linijom za daljinski servis i servisni alarm omogućava neprekidno funkcioniranje linije i provjere sustava alarma.